Dažniausiai užduodami klausimai

Jeigu neradote atsakymo į savo klausimą, norite pasitarti dėl užsakymo ar reikia pagalbos išsirenkant šviestuvą, parašykite mums el. paštu info@sviesmena.lt

Suskleidžiamas turinys

• Kiek laiko trunka pristatymas?

Užsakymo paruošimas siuntimui gali užtrukti iki 3 darbo dienų. Siuntimas trunka iki 3 dienų. Nuo užsakymo pateikimo, preke galėsite džiaugtis jau po savaitės.

• Ką daryti, jei negavau siuntimo numerio?

Jei negavote sekimo numerio, tai reiškia, kad jūsų prekės dar nebuvo išsiųstos (apdorojimo laikas iki 3 darbo dienų, daugiau informacijos rasite pirkimo-pardavimo taisyklėse) arba užsakymo metu neįvedėte savo el. pašto adreso ir mes negalėjome jums išsiųsti sekimo numerio.

Pastaruoju atveju susisiekite su mumis, nurodydami savo vardą, pavardę ir užsakytas prekes arba mokėjimo kopiją, ir mes jums pateiksime sekimo numerį.

• Ką daryti, jei mano siuntinys buvo pristatytas sugadintas?

Pirma, jei matote, kad pakuotė yra pažeista, nepriimkite jos iš siuntimo bendrovės. Jei priėmėte pažeistą prekę, pateikite pretenziją siuntų vežėjui. Negarantuojame, kad pretenzijos, pateiktos praėjus 7 dienoms po pristatymo, bus patenkintos. Gavę pretenzijos įrodymą, mes grąžinsime visą sumą arba pakeisime užsakytą prekę. Jei siuntų vežėjas nepriima gavėjo pateiktos pretenzijos, kuo greičiau atsiųskite mums visą informaciją su aiškiomis nuotraukomis, kuriose matoma pakuotė, siuntimo etiketė ir pažeista prekė.

• Ar jūsų prekės turi garantiją?

Visiems mūsų gaminiams suteikiama 30 dienų (nuo pirkimo datos) garantija, kuri apima surinkimo dalį. Garantija galioja tik naudojant LED lemputę. LED lemputei garantija negalioja.

Garantija netaikoma vartotojo padarytiems pažeidimams, pvz., numetus prekę ant žemės.